Sekapur Sireh

Pinjaman Peribadi yang ditawarkan daripada Koperasi-Koperasi & Bank-Bank tertentu ini hanya terbuka kepada kakitangan kerajaan, badan berkanun dan swasta terpilih sahaja yang mempunyai kod Potongan Biro Angkasa (BPA)dan Coshare.

Jika anda gagal mendapatkan pinjaman bank kerana telah disenarai hitam (Blacklist) atau bebanan tinggi (High Commitment)koperasi dan bank yang kami wakili bersedia menerima anda walaupun anda mempunyai rekod CTOS & CCRIS.

Jika anda bimbang bahawa anda akan gagal mendapatkan pinjaman koperasi/bank disebabkan potongan gaji telah mencecahi atau melebihi 60%,
Perunding Kewangan kami mahir untuk membuat pengiraan bagi mengstrukturkan semula hutang anda dan menyelesaikan pinjaman lama anda (overlap).

Kadar keuntungan kami serendah 3.99% bergantung kepada koperasi dan kelayakan anda dengan tempoh pembayaran semula sehingga 20 tahun.

Thursday 15 November 2012

Payslip



BAGI KAKITANGAN KERAJAAN (PUSAT/NEGERI)
Payslip mestilah bukan voucher bayaran contoh: e-maklum,voucher bayaran.
Payslip mestilah yang dikeluarkan oleh majikan sama seperti kakitangan tetap walaupun pada payslip tertera jawatan kontrak kami boleh uruskan pinjaman. 

BAGI KAKITANGAN BADAN BERKANUN / GLC 

Payslip bukan voucher bayaran dan mestilah payslip yang dikeluarkan oleh majikan sama seperti kakitangan tetap.
Walaupun tertera status KONTRAK kami masih boleh uruskan pinjaman tersebut.

BAGI KAKITANGAN SWASTA (MAJIKAN PANEL BANK RAKYAT)

Payslip mestilah bukan voucher dan mestilah sama dengan kakitangan tetap.

No comments:

Post a Comment