Sekapur Sireh

Pinjaman Peribadi yang ditawarkan daripada Koperasi-Koperasi & Bank-Bank tertentu ini hanya terbuka kepada kakitangan kerajaan, badan berkanun dan swasta terpilih sahaja yang mempunyai kod Potongan Biro Angkasa (BPA)dan Coshare.

Jika anda gagal mendapatkan pinjaman bank kerana telah disenarai hitam (Blacklist) atau bebanan tinggi (High Commitment)koperasi dan bank yang kami wakili bersedia menerima anda walaupun anda mempunyai rekod CTOS & CCRIS.

Jika anda bimbang bahawa anda akan gagal mendapatkan pinjaman koperasi/bank disebabkan potongan gaji telah mencecahi atau melebihi 60%,
Perunding Kewangan kami mahir untuk membuat pengiraan bagi mengstrukturkan semula hutang anda dan menyelesaikan pinjaman lama anda (overlap).

Kadar keuntungan kami serendah 3.99% bergantung kepada koperasi dan kelayakan anda dengan tempoh pembayaran semula sehingga 20 tahun.

Tuesday 30 October 2012

Coshare - Kuwait Finance House





Coshare 

Coshare Holding Berhad merupakan salah satu kod potongan gaji yang dilantik oleh Jabatan Akauntan Negara di bawah Kementerian Kewangan yang berfungsi sama seperti Biro Potongan Angkasa (BPA). 


Kuwait Finance House

Maklumat Korporat

Diperbadankan pada tahun 1977, Kuwait Finance House adalah bank pertama beroperasi selaras dengan prinsip-prinsip Islam Syariah, Kuwait Finance House (KFH)) mempunyai operasi perniagaan di Bahrain, Turki, Jordan, Arab Saudi, Malaysia, Singapura dan Australia serta sekutu di Emiriah Arab Bersatu, Oman dan Bangladesh.

Digelar 'Harvard Islamic Bank' dalam isu 2007 majalah Forbes, KFH telah memperoleh pengiktirafan global, dan telah menerima banyak anugerah tempatan dan antarabangsa berprestij. Penghargaan yang diterima membuktikan kekuatan kewangan, kualiti aset,kecekapan dan profesionalisme pihak pengurusan dan para pekerja.

Kuwait Finance House (Malaysia) Berhad

Kuwait Finance House (Malaysia) Berhad (KFHMB) adalah bank Islam asing yang pertama yang telah diberi lesen di bawah Akta Perbankan Islam (Malaysia) 1983. Sebuah anak syarikat milik penuh KFH, peranan utamanya adalah untuk menyediakan penyelesaian kewangan berasaskan Syariah yang inovatif kepada pelanggan.

Di samping itu,KFH (M) bertindak sebagai perantara dan fasilitator untuk menggalakkan pelaburan dan perdagangan dua hala antara Malaysia, Asia Pasifik dan Timur Tengah. Anak syarikat milik penuh KFH, Kuwait Finance House (Labuan) Berhad dilesenkan untuk menjalankan perniagaan perbankan luar pesisir di Wilayah Persekutuan Labuan.

KFH (M) menawarkan rangkaian lengkap produk dan perkhidmatan kewangan berasaskan Syariah di bawah Akta Perbankan Korporat dan Pelaburan, Perdagangan, dan Runcit dan Pengguna serta Perniagaan Perbendaharaan dan Antarabangsa.



Pembiayaan Peribadi Coshare-Kuwait Finance House

Pinjaman Coshare mempunyai kelebihan berikut:

Dapat Lebih Tunai Bersih
Peminjam dapat lebih berbanding dengan pinjaman lain kerana payout 99.1% dan juga kadar untung yang terendah di pasaran iaitu 3.99%
Sangat Senang Buat Overlap
Gagal dapat pinjaman kerana tidak dapat overlap? Anda boleh cuba Coshare. Kadar untung yang rendah bermakna ianya sangat senang overlap pinjaman lain yang kadar untung tinggi.


ü  Minima pendapatan kasar RM1000 dan keatas
ü  Interest 3.99% flat rate
ü  Dilindungi Takaful
ü  Mengambil kira komitmen luar (Kereta,Rumah dll)
ü  Proses 14hari bekerja
ü  Untuk kakitangan di Semenanjung,Sabah dan Sarawak
ü  Bayaran balik melalui kod Coshare
ü  Maksimum RM 200,000
ü  Tempoh pembayaran sehingga 20 tahun 

No comments:

Post a Comment